Juhuu! Sain vihdoin tehtyä tän blogin mitä oon suunnitellu jo kauan aikaa :D noin 2 vuotta. Peruskoulu on nyt käyty ja nyt kesälomalla on hyvin aikaa kirjoitella mitä lystää.. paitsi nää kaks ekaa viikkoa jotka olen kesätöissä :< ei siellä oo kovin ratkiriemukasta.. pitää tehä vaan jotain paperihommia ja tällästä istua ja möllöttää.. tuijottaa seinää ja tulla seinähulluksi! Siis niin monesta vaihtoehdosta ne päätti tietenkin kopata mut sinne töihin vaikka ois varmasti ollu joku joka ois ollu innokkaampana sinne menemään. No ei nyt jakseta märistä kuhan sopeudun sinne niin eiköhän sieltä sitten jotain irtoa :) (toivottavasti) Mutta on tämä kesä kyllä välillä hyvinkin kaunista aikaa (paitsi talvi on toki parempi! BEST) mutta noi hyttyset vois mennä kyllä ulos lentelemään että linnut sais niitä syyä eikä niitten tarvis syyä mua! Miks ne ei vois syyä vaikka puun mahlaa tai pihkaa! sehän ois loistava idea.. mutta ei.. ei se olekkaan sillä mahlaa syö jo moni ötökkä kuten: Amiraaliperhonen (hyiii ku perhoset on pelottavia :S ) ja muurahaiset. Pihkaa taas tarvitsevat monet muut kuten: mehiläiset. Joten hyttyset tekee mitä tekee.. ei niille voi varmaan mitään uutta keksiä (ellei halaua ripustaa omaa vertansa pussissa pihalle niin että hyttynen saa sitä ottaa) Mutta tuli juuri mieleen että eihän hyttyset edes syö sitä verta minkä ne kerää vaan ne munii siihen (niin minulle ainakin on opetettu.. sanokaa vaan jos olen väärässä.. en nähkääs ole mikään biologianopettaja) No hyttysistä takaisin minuun (en halua kuulosta itsekkäältä) Joten ei siirrytä minuun kovin pitkäksi aikaa sillä minun on aika mennä saunaan.. Byebye!

 

I-Duck